2017. augusztus 2., szerda

Nem vásárolok augusztusban! - "No spending"

Az angol - No spending challenge 1 hónapig tartó kihívását szeretném teljesíteni.
Amennyire láttam az interneten, inkább januárban szokták bloggerek/youtuberek elkezdeni, a nagy decemberi költekezés után, de szerintem bármikor lehet! Semmilyen egyéb előkészületet nem tettem, hiszen nem akarok csalni.



Lássuk én hogyan fogok bele:

1. Okok, miért is kezdem el:
a, Júliusi kiránduláson kicsit sokat költöttünk...
b, Bűntudat, hogy még mindig nincs meg a kellő önerő a közös otthonhoz.
c, Otthon lakva sokkal több pénzt kellene félretennem.

2. Célok meghatározása:
a, A fizetésem 70-80%-t megspórolni (lakástakarékon kívül).
b, Még tudatosabban nyomon követni a költéseket.
c, Rájönni milyen dolgokon kellene változtatni a bevételek és kiadások terén.

3. Saját szabályok meghozatala:
a, Időtartam: aug. 2.-szept. 2.
b, Csak készpénzzel vásárolni.
c, Kötelező dolgok kifizetése: német tanfolyam, lakástakarék, bérlet.
d, Természetesen gyógyszert megvenni, ha szükség van rá.
e, Amire nem költök:  szórakozás pl.: mozi, kajarendelés pl.: pizzázás, sampon, tusfürdő és társaik, könyvek, ruhák, édesség

4. Dokumentálni fogom az eltelt heteket:

1-2. hét
3-4. hét


Remélem tudtam egy kis motivációt adni nektek! Vágjunk bele!

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...