2017. szeptember 5., kedd

''No spending" Augusztus összefoglaló

Kezdem azzal, hogy nem vagyok 100%-ig elégedett az elmúlt 1 hónappal, de sokat megtanulhat az ember az ilyen kísérletezgetések során.

Sajnos a célt, hogy a fizetésem 70-80%-t félreteszem, nem sikerült. Sajnos a kötelező kifizetések (pl: bérlet, lakáskassza) után megmaradt fizetésem 34%-t költöttem el. Nem nagy bukás, de ennél jobbra számítottam.
Ellenben a másik 2 célomat elértem. Már 4 éve írom a havi kiadásaimat, de még egyszer sem adtam össze ezidáig. Tehát eddig is tudtam mire költök, de ezt sosem vizsgáltam arányaiban. Ezen biztosan változtatni fogok, hiszen így még elrettentőbbek a számok.

Sajnos az összes szabályt sem sikerült betartani. Az egyik ilyen volt, hogy csak készpénzt használok. Sajnos notórius bankkártya használó révén becsúszott néhány kártyás vásárlás. Meggyőződésem, hogy ez egyszerű, biztonságos, környezetbarát és mindenképpen kevésbé látványos módja a pénzköltésnek.
Ezen kívül becsúszott 2 kajarendelés és egy mozi is. Amire viszont büszke vagyok, hogy könyvet, édességet és semmilyen fürdőszobai pipere dolgot sem vettem.

Hogy csinálhattam volna jobban, mindenképpen! Ezért még idén novemberben újra nekifutok, akkorra még több inspirációval és tapasztalattal.


Ti is belevágtatok ebbe a kihívásba? Milyen eredményeket értetek el?

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...