2017. augusztus 31., csütörtök

Argános tusfürdők beszámoló II. kakukktojással

Lássuk a második bejegyzést az argános tusfürdő vadászatban. Őszintén szólva azért tartott eddig, mert nem szeretek 1 használat után véleményt formálni. Így időbe telik, amíg min. félig elhasználok egy adott terméket.
Mire a bejegyzés kikerült már elfogytak és a kukában landoltak!
A beszámolót kezdjük a leggyengébb versenyzővel.
Szeretek számomra ismeretlen márkákat kipróbálni. Born to Bio tusfürdőjét még egy korábbi Notinos vásárlás során szereztem be. A márkáról annyit lehet tudni, hogy francia, és EcoCert minősítésű.
Az flakon alakja a régi amerikai tejesüvegekre hasonlít. Nem tudom, hogy azért-e mert 100%-ban természetes illatanyagokat tartalmaz a tusfürdő, de hogy alig van illata az 100%. De ez az illat sem túl kellemes. Pedig nagy elvárásaim voltak vele szemben, de őszintén szólva ecsetmosásra használtam el ezt a drága tusfürdő.

Az Argan oil a Notinon is megtalálható márka. Még Raminál láttam egy bejegyzést a lábmaszkjukról.
Így gondoltam kipróbálom a tusfürdőjüket. A szokásos problémám van a csomagolással: csak fejjel lefelé tárolható és a tusfürdő túl híg és folyik minden felé. Az illata kellemes, nem túl erős, olyan elmegy kategória. Nem venném újra.

Végül lássuk a kakukktojást, ami nem más mint az Avon Anti-stress tusfürdője. A nagyobb kiszerelést vásároltam meg és nem bántam meg. Jól habzik és valami fantasztikus illata van. Ellazítja az embert egy hosszú munkával töltött nap után. Ez az a fajta tusfürdő, amiből érdemes otthon tartani egy flakonnal és bevetni, ha egy kis spa élményre vagyunk.

Az összehasonlítás végén a 6 tusfürdőből csak 2-t vennék újra: Avon Anti-stress tusfürdőt és a Dove Nourishing care argános termékét.

Előző bejegyzés
A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...