2017. március 19., vasárnap

Argános tusfürdők beszámoló I.



Kb. 3 éve nagy leárazásokon vettem meg a TheBodyShop argán olajos tusfürdőt. A kis kiszerelés, 250ml is 1900 Ft körül van a webshopban, így 2016 telén arra gondoltam, hogy inkább keresek alternatívát, ami könnyebben beszerezhető és olcsóbb is.


Lássuk az első 3 versenyzőt.

Dove Nourishing care and oil-ről TV-s reklámból értesültem. Rögtön kettőt vettem, mert a kolléganőm is ki akarta próbálni. Nagy reményeket főztem a termékhez! A flakon kiürült, de mi is a végső benyomásom. 

Véleményem és egyéb információk:
- A csomagolás nyílása körül a tusfürdő összegyűjhet és megszáradhat, ami nem túl esztétikus;
- Fürdőpamaccsal a legeredményesebb használni;
- Ha csak a fürdőkádba öltjük bele, akkor kis kukacokban fog a víz tetején úszkálni, amíg meg nem próbáljuk elkeverni a vízzel;
- Az illatvilága melengető és enyhén fűszeres;
- Téli tüsfürdőnek ajánlanám;
- A kis olajgyöngyök gyorsan felolvadnak;
- Nem szárította a bőröm.
Újravenném.

Inecto argános tusfürdőt drogériák polcain, esetleg Tesco stb. helyeken találhatjuk meg. Mindig van akció a termékeikre, akár tusfürdőkről, akár hajápolókról van szó. Sőt ajándékcsomagjaik is vannak.
A márka iránt tavaly októberi akciójuk keltette fel az érdeklődésem. A mottójuk az alábbi volt: "Az állatoknak is szükségük van szórakozásra! Segíts a játékokra gyűjteni a Budapesti Állatkert lakói számára...".
Véleményem és egyéb információk:
- A csomagolását nem szerettem, mert fejjel lefelé lehet csak tárolni, mivel csak így marad stabilan, ami miatt  a kupakjában összegyűlik a termék;
- Jól habzik, krémes, de nem túl sűrű
- Az illata nem tartós, enyhén diós beütésű;
- Nem szárította a bőröm;
- 90%ban natúr termék, Angliában gyártják.
Nem venném újra.

A Ziaja termékcsalád narancsolajos tusfürdőjét nagyon szeretem, így nem volt kérdés, hogy a Ziaja krémtusfürdő argán olajjal-t is ki fogom próbálni.

Véleményem és egyéb információk: 
- A hatalmas kiszerelése és az ehhez társuló olcsó ár jó párosítás; 
- Tetszik a minta a flakonján;
- Az illata nem tartós a bőrön;
- Jól habzik;
- Nem szárította a bőröm;
- Jó ötlet, hogy a kupak szája szűkített, mert kicsit híg ez a tusfürdő.
Nem venném újra.

Folyt. köv.

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...