2016. december 12., hétfő

Decemberi Notino rendelés

Ismét egy rendelésről szeretnék beszámolni, valamint egy jó hírről, hogy változtak a szállítási költségek a honlapon, amit itt megtaláltok. Én személy szerint örülök az alacsonyabb szállítási költségnek.
Ismét nem nagy rendelésről van szó, de ismét rendeltem pár érdekes terméket, amit szeretnék megmutatni.
A Born to Bio márkával nemrég találkoztam. Egy argános tusfürdő gélt rendeltem meg, amiről később biztosan lesz bejegyzés.


Már sokaknál olvastam, hogy a sminkszivacsokkal milyen egyszerű az alapozás. Ugyan én BB krémet használok, de akár még nekem is beválhat. Nem akartam túl sokat költeni egy ilyen termékre, így akciósan megrendeltem a BrushArt Face csepp alakú szivacsát.
Nem használtam eddig hővédőt sem mert picit felesleges terméknek tartottam, de valamiért megakadt a szemem a Farmona termékek között egy hővédőn. A Farmona Hair Genic Monoi and Thermo sprayt nem csak hővédőként, de hajformázóként hirdeti a honlap.


Önmagában egy fogkefe nem túl izgalmas, de egy pici csavar mégis van. Mivel a Curanatura bambusz nyelű fogkefe nyelét akár újra is tudjuk hasznosítani.
Mintaparfümöket ismét rendeltem: Lady Gama Fame; Yves Saint Laurent Black Opium; Nina Ricci Nina L' Elixir és L' Eau Eau Fraiche

Próbáltatok már ezek közül valamit? Ha igen, várom kommentben a tapasztalatokat.

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...