2017. szeptember 1., péntek

Elfogyott Yamuna fürdőtermékek

Még tavaly vettem az alábbi elhasznált termékeket. Hogy mi is a véleményem az elhasználásuk után?


A 3 termék közül kezdjük a zacskóssal, mert az fogyott el először. A gyógyiszapos fürdősót végül teljes egészében én használtam el.
Az illata nagyon kellemes volt. Azonban az egyik hátránya volt, hogy a fürdősó még csak-csak elolvadt azonban az apró fekete szemcsék nagyon kemények voltak és kellemetlenül karcolta a bőrt. Nem venném újra.

A ligetszépe fürdősó lett a kedvencem. Virágos, harmonikus illata van. Olcsóbb alternatívát találtam a Bomb fürdősó helyett (ami nem jelenti azt, hogy nem veszem újra a Kleopátrásat).
Kár, hogy nincs belőle nagyobb kiszerelés.

Ami abszolút csalódás volt, az pedig a legnagyobb csomagolású citromfüves fürdősó. Sajnos még mindig meg van belőle a fele, pedig már lábáztató vízbe is használom. Az illata sajnos egy légyirtó aeroszol illatára emlékeztet, ami hihetetlenül erős. A színével még kibékélnék, de azaz illat.

Azonban nem veszítettem el a kedvem, hogy még több Yamuna terméket kipróbáljak a jövőben.

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...