2016. október 20., csütörtök

Yamuna rendelés Glamour kuponnal


Az első Yamuna rendelésem szeretném megmutatni, amit még Glamour kuponnal vásároltam.
Itt szeretném megjegyezni, hogy nem csak online lehet Yamuna termékeket vásárolni, hanem budapesti üzletükben, de egy-két helyen láttam felbukkanni szappanjaikat is.

Ami a csomagomban volt:

Télen szeretek fürdősót használni, így idén ezeket a fürdősókat fogom használni. (Persze, ha ezeken kívül nem kapok vagy vásárolok másikat.)

Hévíz térségi gyógyiszapos fürdősó, aminek a felét én, a másik felét a nagymamám fogja elhasználni. Míg én a méregtelenítő, szépítő tulajdonságait szeretném élvezni, a mamámnak az ízületi panaszait fogjuk kezelni. Teljes ára 743 Ft / 500 gr.

Citromfüves fürdősó, aminek megvásárlásához az ötletet a patikus adta, miszerint a citromfű tea nagyon jó idegnyugtató egy rohanós, stresszes nap után. Így tőle teát, a Yamuna-tól fürdősót vettem. Teljes ára 1080 Ft / 1000 gr.

Ligetszépe olajos fürdősó, amit azért rendeltem meg, mert keresem a Bomb Cosmetics Cleopatra`s desire fürdősójának alternatíváját. Teljes ára 990 Ft / 210 gr.

Szenzitív hidratáló arckrém kollagénnel, ami a téli arckrémem lesz. Ami extra apróság, hogy a dobozát ki lehet színezni. Teljes ára 2799 Ft / 50 ml.

Az árakból 30%-os kedvezményt nyújtott a kupon!

A termékekről bővebben majd egy későbbi bejegyzésben fogok beszámolni.

Mit gondoltok a magyar kozmetikai márkákról? Vásároltatok már Yamuna terméket?

A. C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...