2017. június 28., szerda

2017 Tavaszi tusfürdők, amiket elhasználtam


Előtte :)
Utána :)


A cím kicsit félrevezető, mert hát 2 gyertya is szerepel a képen.

Mindkét gyertya a Tescoban kapható. Egy lime és egy narancs illatosításút használtam el. Az illatukat csak nagyon közelről lehet érezni, így inkább hangulatvilágításnak ajánlanám, mint illatosításra.

Original Source - Zöld banán és bambusz tej "shower milk" tusfürdő: Egy korábbi Internetpatikás rendelésben már említettem, hogy ez lesz az egyik tavaszi tusfürdőm. Krémes, jól habzó tusfürdő, ami végre nem túl híg, és valóban lehet fejjel lefelé tárolni. Nagyon érdekes a kupakban lévő lyuk, ahol a tusfürdő kifolyik. Nagyon tetszik ez a megoldás, és megkönnyíti a tusfürdő adagolását is. Az illata kellemes, banános, tejes, nem tolakodó illat. Kíváncsi lennék még több illatra.

Dusch Das -  tusfürdő: Ezt a tusfürdőt egy 100 Ft-os boltban vettem. Egy német márka, aminek nagyon megörültem, hiszen a Hugom tudna majd hozni nekem. (Tudom, hogy számíthatok rád!) A fehér tusfürdőben piros pöttyök vannak, amik a testradírozásra használhatatlanok, de jól néz ki. A csomagolása Rexona/Radox tusfürdőkre hasonlít. Valamint van egy hártya a kupakban, ami a tusfürdő adagolását szabályozza. Az illata nagyon finom kókuszos, virágos. Kíváncsi lennék még több illatra.

Őszintén ezidáig nem vettem még Isana tusfürdőt, de amikor megláttam ezt a trend kiadást, azt gondoltam na majd most...

Mindkét tusfürdő a Rossmann saját márkás terméke. Nagyon folyékony tusfürdők. A Snow White egy fehér színű, míg a Forbidden apple piros színű, ez utóbbi rózsaszínre színezi a vizet. Az illatuk kevésbé tartós mint a Belea tusfürdők. Illatra a Snow White egy vaníliás, joghurtos, túrós illat. A Forbidden apple cukros piros almás illata a bécsi adventi vásárban vett cukros almára emlékeztetett.
Az viszont biztos, hogy sokkal többet használtam ezekből a tusfürdőkből egyszerre, mint általában. Valahogy nem is sajnáltam a pazarlását, talán az árat miatt sem...Ti is észrevettétek már ezt?
A Forbidden apple-höz hasonló illatú tusfürdőt még mindenképpen vennék.


Picit megkésett a bejegyzést, de azért még mindig aktuális.
A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...