2017. január 23., hétfő

Internetpatika rendelés és véleményem

Már korábban is rendeltem erről a webshopról, amikor még ingyenes volt bármilyen összegű rendelés feladása. Amióta ez megváltozott picit hanyagoltam, de lássuk miket rendeltem.
Mielőtt leadtam volna a rendelésem körbejártam a várost méhész termékek után kutatva. Konkrétan méhviaszt és virágport kerestem, de virágport még a piacon csak-csak találtam volna, de méhviaszt egyáltalán nem. Így mindkét terméket megrendeltem az interneten. Korábban a méhviaszt otthoni kencékben használtam, de ebből a két csomagból dekoráció készült, aminek leírását a Barkácssarokban találjátok majd.Virágport pedig az immunrendszerem megerősítése miatt rendeltem. Árban a nagyobb kiszerelés jobban megérte volna, de a virágpor allergiás reakciót is kiválthat. Szerencsére nálam semmilyen tünet nem jelentkezett. Amikor eszembe jut egy kávéskanálnyit vízben oldva iszok meg, vagy egyszerűen nagyon alaposan megrágva eszek meg.
Folytatva a méhész termékek sorát, a méz sem maradhatott el. Nagyon felkeltette az érdeklődésemet a homoktövissel dúsított méz. Hát a szép üvegcsomagolás elmaradt, ami képen volt, de a méz nagyon finom, krémes. Ezt a mennyiséget esténként, mint desszertet, kiskanállal eszegettem meg.
Spirulina porról Tündénél olvastamakinek érdemes a Youtube csatornáját követni, mert mostanában már nem igazán írja a blogját.
Az Original Source tusfürdőkről már több helyen is hallottam, viszont a nálunk lévő DM-ben nem láttam még ilyen illatot. Jelenleg több tusfürdőm is nyitva van, így erre már csak tavasszal fog sor kerülni.

Több oka lehet, ha valaki nem fogyaszt tehéntejet. Nem szereti az izét, esetleg vegetáriánus vagy vegán életmódot folytat, esetleg ételallergiája van. Én ez utóbbi körbe tartozom, tehát ha tejet iszok, akkor fogalmazzunk úgy, hogy átszalad rajtam. A főiskola óta próbálok valamilyen alternatívát találni a tehéntej pótlására. Így kötöttem ki a növényi tejeknél.
Mivel a szójatejet már próbáltam magában, de az íze nem nyerte el a tetszésemet, így inkább rendeltem ízesített verziót. Ezekre a termékekre a rendelés végén került sor, hogy elérjem az ingyenes kiszállításhoz szükséges minimum összeget.
Nálunk egyik üzletben sem láttam még ilyen 250ml, szívószálas Alpro tejeket. Ráadásul hozzáadott kálciumot, B2 és B12, valamint D vitamint tartalmaznak. Az ízükről annyit, hogy aki még nem kóstolt szójatejet inkább az ízesítettet ajánlom. Nekem a vaníliás jobban ízlett, mint a csokis. 
Ismeritek ezt a webshopot, ha igen, rendeltetek már?


A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...