2016. december 9., péntek

Kylie Jenner Folyékony Rúzs Dupe

Bemutatnom sem kell Kylie ajaktermékeit. Még a csapból is ezek a termékek folynak, így egyből a lényegre térek.
Kaptam ezt a rúzst, de itt egy link ahol be lehet szerezni.
Ez a kiszerelés ajakceruza nélkül kapható, én ezt annyira nem bánom, mert nem szeretek pepecselni vele.


Nekem az illata kicsit kókuszos, öregrúzs illatra hajaz.
Literally színben kaptam, ami egy barna árnyalat.


Applikátora kap egy piros pontot, mert könnyű vele dolgozni. Maga a termék, gyorsan mattra szárad, gyors munkát igényel. Sűrűbb a formulája, lehet ennek köszönhető, hogy második rétegben már sötétebb foltokban szárad meg, nem túl esztétikusan.
Nem hétköznapi árnyalat ezért nem nyúlok mindig ehhez, de viselése nagyon könnyed, egyáltalán nem ragad, viszont szárít.
Tartósságát tekintve ez sem bír ki egy egész napot kopás nélkül, de messze ez a legmaradandóbb rúzsom amit eddig kipróbáltam.
4/5 pontot kap.

További rúzstesztek: Kat Von D,29

SZ.C.

1 megjegyzés:

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...