2016. december 4., vasárnap

Kat Von D Folyékony Rúzs Dupe

Biztos mindenki hallott már Kat Von D híres neves termékeiről.
Róla pár szóban. Amerikai tetoválóművész valamint televíziós műsorban, a Miami Ink-ben nyújtott munkájáért ismerjük.
Nem csak ajakra valókat, de egyéb smink termékeket is piacra dobott mint pl.: szemhéjpúder és kontúr palettákat, ecseteket, rúzsokat is. Ezek nem a legolcsóbb árkategóriában mozognak. Ezért választottam egy másik alternatívát.
Persze ezektől nem lehet elvárni, hogy ugyanazt a minőséget nyújtják, de hát az ember kíváncsi.
Aliexpressről rendeltem meg. Szép, igényes kis dobozban érkezett.


Ám amikor megláttam az alján lévő Double Dare felirat színét, már tudtam, hogy itt valami nem lesz jó.

Sok swatchot néztem róla, és egy nude árnyalatra leltem, ami tökéletes lett volna a hétköznapokra.
Ehelyett kaptam egy tűzpirosat. Szépnek szép, de nem erre számítottam.
Hosszú applikátorral ellátott, amivel én precízebb vonalat nehezen tudtam húzni.


Folyékonyabb a formulája, gyorsan mattra szárad, így gyorsan kell dolgozni vele.
Szárító hatást annyira nem vettem észre, de én felvitel előtt mindig hidratálom az ajkaimat.
Tartósságát tekintve evést, ivást nem bírja és csúnyán kopik. Ha javítani akarjuk, és az újrakenésnél az előző réteget fennhagyjuk, akkor már ragacsosabb lesz a végeredmény.Viszont az ajkakon olyan mintha nem lenne semmi.

További rúzstesztek: Kylie Jenner,29


Ára 1.30 dollár, kb 370 Ft.
3/5 pontot kap.

SZ.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...