2018. március 4., vasárnap

Terra Naturi Natúr kozmetikumok

Kicsit utána kutatva ennek a márkának igazán sok mindent sajnos, nem találtam. 
Nincs saját weboldaluk, mindössze német oldalon találtam hasznosabb infokat.
Natúr kozmetikumok, tehát szintetikus kémiai anyagoktól mentesek, előállításukhoz kizárólag természetes eredetű alapanyagokat használnak. Számos termék BDIH minősítést kapott, valamint vegán és Cruelty Free termékek. 
Csak a Müllerekben lehet fellelni őket, és most pont voltak leértékelt cuccok is, nagy örömömre.

Első szerzemény egy rúzs.
Egy nagyon egyszerű, műanyag, jól záródó fekete csomagolást kapott. 

Igényes kialakítású rúzzsal találjuk szembe magunkat, aminek az árnyalata a 04 Nude. 

  
Maga a formula felvitel közben elég kemény, de az ajkakon már krémes érzetet hagy, ami abszolút kényelmes viselet. Szanét fénye van, egy nude rózsaszínes beütéssel, csak úgy a hétköznapokra.
Tartóssága gyenge, egy nap többször is frissítésre szorul. Nem a legpigmentáltabb, kicsit vacakolni kell vele, hogy élénkebb színt érhessünk el. 4,8g. Öregnéni rúzs illata van.



Ára: 1,5 euro (kb 455 Ft)
5/ 3,5 pontot kap.


Második szerzemény egy szemhéjfesték.

Mini történet amit ehhez fűznék: kerestem olyan nem krémes, highlighterszerű, olcsó terméket, amivel a belső szemzugomat szépen ki tudnám hangsúlyozni. Megtaláltam.
Csomagolása szintén hiper egyszerű, fekete, könnyű kiszerelés.



01 Eyeshadow Vanilla Topping az én árnyalatom. Ez a termék sem lesz csak úgy magától tartós, mindenképpen igényel szemhéjalapozást felvitel előtt. Fehér, jól pigmentált, egyáltalán nem csillogós, selymes fénye van. Számomra telitalálat.

Ára: 2 euro (kb 610 ft)
5/5 pontot kap.

SZ.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...