2018. március 18., vasárnap

2017/2018 Téli tusfürdők, amiket elhasználtam

Kinézve az ablakon már tavasznak kellene lenni, de inkább őszies, azaz esős és hűvös az idő. Ismét elfogyott egy adag tusfürdőm, így ideje írni róluk.

Előtte :)
Lactovit - Bőrvédő hatású 300 ml tusfürdő: Akciósan vettem, hiszen eléggé drága a hasonló kiszerelésű tusfürdőkhöz képest. Azonban megéri, ha szeretnénk egy tisztaságillatú, krémes, tusfürdőt. Fürdés után nincs is szükség testápolózásra, mert igazán hidratálóváló teszi a bőrt már fürdős közben is.

Avon - Apple Crumble 500 ml: Korábban próbáltam már az ehhez hasonló nagy habfürdőket. Keresek egy alma illatú habfürdőt vagy tusfürdőt, így nagyon megörültem, amikor megláttam a katalógusban. Zöld szatén fényű habfürdő, jól habzik, bár a kiöntőjével nem vagyok megelégedve. Az almás pite vagy almás kekszes süti illatú habfürdő sokáig elég. Szerencsére nincs fahéjas illata, ami meglepett, mert sajnos sokszor párosítják ezt a két dolgot és én nem szeretem a fahéjat.

Avon - Footworks lábhámlasztó párnácskák 55 db: Sajnos már egy ideje nem láttam a katalógusban ezt a terméket, de lehet egyszer még visszahozzák ezért is írok róla pár sort. Csak a sarkamra használtam. Ez is olyan termék amit érdemes folyamatosan használni, mert csak így fejti ki hatását. Az illata eléggé fura, de ezen túl kell lendülni. Segített, hogy a sarkam kevésbé legyen repedezett a téli hónapok alatt.


Balea - Regenbogen tusfürdő 300 ml, azaz az unikornis kiadás tusfürdőben is. Hát ebből a tusfürdőből nem csak magamnak, hanem az egyik unokatestvéremnek is vettem. Sajnos egybehangzó volt a véleményünk, hogy ez az eddigi legrosszabb limitált illat. Kicsit kókuszos, de nagyon mű illata van sajnos. Maga a világos rózsaszín gél amit a flakonba töltöttek illik a dobozhoz. Remélem a következő kiadás jobb lesz.
Utána :)
A.C.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...