2017. november 26., vasárnap

Őszi leveles körmök egy kis csalással

Nem vagyok túl tehetséges, ami a körömfestést, díszítést illeti. Ezért is nagyon szeretem a Youtube-on nézni az olyan tippeket, trükköket, amikkel itthon egy szép manikűrt elkészíthetek.
Lassan vége az ősznek, de egy olyan technikát szeretnék nektek bemutatni, amit bármilyen évszakban, bármilyen mintával elkészíthettek.

Kellékek:
- színes körömlakkok
- többféle papírlyukasztó
- régi, átlátszó füzetborító
Körömlakkok: Maxfactor-165 hot coco; She-sárga körömlakk (talán 6060 a száma); Avon-rouged cider; RdeL young-#33 ruby red

Elkészítés:
1. Önts egy kevés lakkot a füzetborítóra és hagyd egy éjszakán át megszáradni. Ne legyen túl vékony vagy túl vastag a körömlakk paca. Ha túl vékony, akkor könnyen elszakadhat, ha túl vastag, akkor a körmödre feltéve nagyon domború hatást kelt és nagyon meg fog látszódni, hogy valami kis csalás történt.
2. Óvatosan szedd fel a fóliáról a megszáradt lakkot és már lyukaszthatod is.

Néhány pillangót is készítettem :)
Nincs más hátra, mint felhelyezzük a kilakkozott körmökre. Nekem az vált be a leginkább, hogy mielőtt teljesen megszáradna a 2 réteg színes lakk, akkor helyezem a kiszúrt mintát a helyére. Ezután már csak átlátszó lakkal fikszálom.

Bocsi a kép minőségéért, de gyorsan sötétedik és körömlakk szebb természetes fénnyel, mint lámpafénnyel...

Ti milyen trükköket szoktatok bevetni körömdíszítéskor?

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...