2017. november 3., péntek

Iherb rendelés 2017 október


Még október elején rendeltem az alábbi kis csomagot. Nem volt szükségem sok dologra, így került a csomagba egy kis édesség is. Ugyan az akciók már nem élnek, de ezek a termékek sokszor akciósak és szinte mindig elérhetők az oldalon.
Az első képen 2 olyan termék látható, amik teljesen random dolgok. 
A stiftes dezodor azért tetszett meg, mert nagy kiszerelés, sportoláshoz ajánlja a gyártó és sokkal kedvezőbb áron van 75 gr, mint itthon a 50 ml kiszerelésűek. Jobban szeretem az ilyen típusú dezodorokat, mert a roll on-ban nem szeretem azt a nedves érzést, a legtöbb deospray-től pedig köhögő rohamot kapok a fullasztó felhőcske miatt.
A mogyoróvaj az ízesítése miatt keltette fel az érdeklődésem, hiszen fehér csokis! Őszintén szólva, nagyon finom, és biztosan ki fogok még más ízesítést is próbálni.


A 2. kép kicsit kaotikusnak tűnhet az apró termékek miatt. Az Elf ecsetet azért rendeltem, hogy majd a Glamour napokon megveszem a Yamuna porpúderét, amit már tavasszal kinéztem. De végül nem vettem meg, viszont az ecsetet hamarabb megrendeltem, így még nem tudom mivel használni.  Kicsit elkapkodtam az ecsetrendelést.
Érdemes szétnézni a Trial Items fülön lévő termékek között is. Ebben a kategóriában találtam 2 kicsi csomagot is. Az egyik egy írószeres csomag, a másikban pedig egy zuhanysapka, egy tükör és egy körömreszelő volt.
A COSRX pattanásokra való tapaszkákat is már régóta ki akartam próbálni. Nagyon tetszik benne, hogy különböző méretűek. Eddig 3 db-t használtam el, így még nem vonnék le messze menő következtetéseket.



Habár a Glamour napokon vettem egy JimJams fekete szappanos arclemosót, úgy gondolom arclemosóból sosem elég. 2 kóreai terméket rendeltem. Az inspirációt a Krémmánia oldala adta, ahol egészen jó értékeléseket kaptak ezek a termékek. Mindenképpen be fogok számolni róluk 2018-ban.



Linkek a termékekhez:

Ha valaki kéri, akkor szívesen elküldöm neki a kódomat és 5% kedvezményt kap a vásárlás alkalmával.

A.C.

1 megjegyzés:

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...