2017. november 30., csütörtök

2017 Őszi tusfürdők, amiket elhasználtam

Előtte :)
Szerintem az idei ősz igen enyhére sikeredet, hiszen sokat sütött a nap és kevés eső volt felénk. Ismét 3+1 terméket használtam el a 3 hónap alatt.
Lássuk az idén ősszel elfogyott tusfürdőket és az extra terméket.

Avon Foot works - Vanilla Berry lábradír 75 ml: A lábradír egy olyan termék, amire nem szívesen költök, de időről időre rájövök, hogy nem is annyira felesleges testápolási termék. Szoktam saját testradírt is készíteni, de amikor fáradt vagyok és valami kész termékre vágyom, akkor ezt csak előkapom és pikk pakk rendbeteszem a lábaimat. Az illata gyerekkoromból az egyik köhögés elleni szirupra hasonlít, édes illat. Az állaga sűrű, géles, tele apró radírozó szemcsékkel. Lehet, hogy ez csak a nyári katalógusok egyikében volt megtalálható, vagy majd felbukkan még, minden esetre a termék nekem bevált és újravenném.

Dove - Purely pampering 250 ml: A flakonon olvasható még, hogy kókusztej és jázmin szirom illatú. Inkább a kókuszt érzem belőle fürdős közben. Szerintem ez volt egy jó darabig az utolsó Dove tusfürdőm. Amiket mostanában kipróbáltam nem voltak a kedvenceim. A Pingvin patikában váltottam ki a pontjaimért, így pénzt nem adtam ki rá. Nem venném újra.

Bione Cosmetics - Cannabis nyugtató tusfürdő 250/260 ml: A Notino oldalán már másik kiszerelésben elérhető, mint a képen látható termék. Nem hiszem, hogy annyival másabb lenne az összetétele, csak a csomagoláson változtathattak. A honlapon úgy találtam rá, hogy a keresőbe beírtam azt a szót, hogy nyugtató, és ezt az első között dobta fel. Géles tusfürdő, aminek citrusos, kicsit mosogatószerre emlékeztető illata van. Ezért nekem nem hogy megnyugtatott volna az illata, de még zavart is. Drága, de legalább parabén és szilikonmentes. Nem venném újra és senkinek sem ajánlom.

Baba - Körte és barackvirág 400 ml: Ennek a tusfürdőnek az elhasználásában anyukám is segített, mivel ő nagyon szereti a Baba tusfürdőket, testápolókat. Ez a tusfürdő ugyanolyan krémes mint a többi Baba tusfürdő. Igazi családi márka, hiszen nincs is 250 ml kiszerelés, de a 400 ml után a 750 ml is megtalálható a szortimentjükben, bár a 750 ml között már ilyen illatút nem találtam. Kellemes illatú, inkább enyhe, mint tolakodó ez a körtés, virágos illat. Újravenném tavasszal.

Utána :)

Nektek mi volt a kedvenc tusfürdőtök idén ősszel?

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...