2017. október 23., hétfő

2017 ősz Glamour napi vásárlások és tapasztalatok

Már egy hete vége van a Glamour napoknak mégis csak most teszem ki ezt a posztot. Ennek több oka is van. Az egyik, hogy eddig tudtam várni arra, hogy az online Rossmann rendelésem megérkezzen. Ezt sajnos csak holnap tudom átvenni, de képek nélkül leírom miket fog tartalmazni a csomag.

Rossmann (online)

-AXE Dark Temptation tusfürdő 250ml (2db)
-Gillette Mach 3 borotvabetét 8's
-P2 pamut ápoló kesztyű
-Margaret Astor Pro Manicure gyorsan száradó lakk 12 ml
-Rival de Loope Young Manicure Helper körömlakkozást segítő applikátor
-Essence Powder púderecset 2.
-Schwarzkopf Essence Ultime kaviáros sampon 250ml
-Schwarzkopf Essence Ultime kaviáros tégelyes hajpakolás 200 ml (ajándék termék! 0Ft)
-Dove Rich Nourishment intenzív kézkrém 75ml
-Isana Sweet and Salty tusfürdő 300ml
-Sensodyne Pronamel fogkrém mindennapi használatra 75ml (2db)
4 kupont tudtam csak beváltani, de ígyis 16555 Ft helyett 12210 Ft kell fizetnem a postán a csomag átvételekor.
Mivel nem volt már -10%-os végösszegi kuponom, így lehetséges, hogy a következő Rossmann Glamour napi vásárlás egy részét is neten fogom megoldani. Nincs sorban állás; jó akciókat is ki lehet fogni, mint pl: ingyen hajpakolás sampon vásárláshoz; 12000 Ft felett ingyenes a kiszállítás is; nem kellene annyi Rossmann-t végigjárni, hogy megtaláljam a listán szereplő dolgokat.

Idén októberben többet költöttem másokra mint magamra, amire büszke vagyok. Ezért ezen termékek nagy része közös használatú, vagy családtagnak vettem kifejezett kérésre. Azonban lássuk a képeket az üzletekben vásárolt dolgokról.

Rossmann (2-3 üzletben)



11238 Ft helyett 7470 Ft kellett fizetnem.
Ami nagyon tetszett, hogy a blokk alján tételesen felsorolták a kedvezményeket.

DM



1500 Ft helyett a 2 kuponnal már csak 750 Ft-t kellett fizetnem a kasszánál.
Úgy tűnik nekem, hogy az őszi kuponújságban több volt a Rossmanos kupon és a tavasziban pedig a DM kuponok száma volt nagyobb.

New Yorker és Takko

Rettenetesen sokat voltak a ruházati üzletekben. Így csak 2 pár melltartót és egy farmert vettem magamnak, valamint a páromnak egy farmert.
Kedvezmények levonása után is fizettünk 19565 Ft

Yves Rocher



Csak a születésnapi kedvezményt váltottam be, 1db 75ml Növényi testradír barackmaggal termékre, mert amit szerettem volna venni az mind zöld pontos volt, tehát nem vonatkozott rá kupon.

Amiket pedig nem kuponnal vettem
-Innopharm laktáz e. 1099 Ft
-Baba habfürdő 750ml (mivel csak a tusfürdőkre, tehát a 400ml termékekre vonatkozik az akció!) 849 Ft
-Ebeline vattakorong 140 db 399 Ft
-Balea Sensitive 500ml folyékony szappan 299 Ft

Amiben ismét csalódtam, hogy egyes márkák megemelték a termékek árait, vagy ki sem tettek egyes termékeket az üzletek a polcokra. Valamint ismét találkoztam olyan termékkel a polcon, ami már ki volt nyitva a perforált résznél.
Összességében jobban várom a tavaszi Glamour napokat, mert addigra sok termékem el fog fogyni, amiket szeretnék akciósan pótolni.

Ti miket vettetek az októberi Glamour napokon. Várom a tapasztalatokat!

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...