2017. szeptember 21., csütörtök

2017 Nyári tusfürdők, amiket elhasználtam

Előtte :)
Utána :)

Ismét van egy kakukktojás, amely nem más mint egy testradír. Eddig nem túl sok terméket vásároltam az Oriflame-től. Ezt a testradírt sem használtam még el teljesen, hiszen csak 2-3 hetente vettem elő.

Oriflame - Swedish spa testradír 150ml: A testradír nem műanyag szemcséket tartalmaz, hanem só és mandulahéj őrleményt, ami nagyon jól radíroz. Ez a két fizikai dörzsi anyag, egy sűrű masszát alkot egy olajos keverékkel. Ez az olaj pedig olyan réteget hagy a bőrödön ami még másnap is rajta marad. Emiatt a normál bőrűek helyett inkább a nagyon száraz bőrűeknek tudnám ajánlani. Nagyon erős eukaliptuszos, fás talán fenyőgyanta illatú, olyan "északias". Eléggé drága egy ilyen katalógustermékhez képest. Ráadásul csak tanácsadónőn keresztül tudod kipróbálni. Talán kategóriába sorolnám.

Balea - After Sun Dusche 300ml: Az én tusfürdőm még régi csomagolású, amit nemrég tudtam meg barátnőmtől. (Remélem az új csomagoláson már rajta van valamilyen lejárati idő vagy PAO szimbólum.) Szerintem az egyik legrégebbi a Balea tusfürdők között, amire azt hinnéd, hogy limitált de egész évben kapható. Műkókusz illata van, vagy valamilyen régi napozó termékre hasonlít. Az ára, mint az összes többi Balea tusfürdőnek verhetetlen. Semmi kiemelkedőt nem nyújtott. Nem venném újra.

Despicable me Minion made habfürdő 400ml: Ugyan gyermek habfürdőként hirdetik, de hát nem hagyhattam ki, hogy ne vegyem meg. Tipikusan az az eset, amikor a csomagolása miatt veszel le valamit a polcról és viszed a kasszához. 100 ft-os jellegű boltból való. Kék színű, géles állagú habfürdő, közepes habot lehet fürdéskor elérni vele. Az illata nem hasonlít sem virág, sem gyümölcsillatra, inkább körülírhatatlan, mindenképpen édes, talán gyerekrágó jellegű. Nem venném újra.

Enliven - Raspberry and red apple tusfürdő 400ml: Szintén egy 100 Ft-os jellegű boltban akadtam rá. Nagyon híg tusfürdőről van szó. Almát nem igazán érezni, inkább a málna erős illatát, ami fürdés közben megcsapja az embert. Sokáig tartott elhasználni (szept. 19.-n dobtam ki a csomagolást). Nem venném újra.


A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...