2018. február 4., vasárnap

Tervek, célok 2018-ra

Nem vagyok az az ember, aki minden év végén ezer pontos fogadamakat ír. Viszont ebben az évben, kicsit hasonló, de mégis mást teszek. Én célokat, terveket fogalmaztam meg, semmiképpen sem üres fogadalmaim lesznek. Néhány elcsépelt lehet, vagy éppen apróság, de év végén szeretném ezeket visszanézni, hogy mibe tegyek még egy jó adag lelkesedést.
Mert ugye minden változás, vagy próbatétel egy folyamat, amit nem 365 nap határoz meg, hanem, hogy meddig van erőnk, akaratunk harcolni. Úgyhogy, ha valami nem úgy alakul, ahogy ide fel lett jegyezve akkor sincs gond, hiszen új nap, új esélyek.

Íme az ez évi lelki harcaim:
  • megtalálni a helyem itt Németországban 
  • találni egy olyan állást, ahol megbecsülnek, és nem küzdelmesek a mindennapok
  • nem akarni pozitívnak lenni, hanem lélekkel azzá válni
  • sokkal többet tanulni németül
  • fogyni 5-10 kg-ot, futógépet ha beszereztem rendszeresen használni 
  • több vizet inni
  • saláta, zab beiktatása a heti étkezésekbe
  • reggeli "mini" sport megálmodása, ami jól esik 
  • nincs gyűjtögetés, ami régi, vagy nincs rá szükségem, és nem kell senkinek -> kuka
  • jobban kifejezni a szeretetem.
Kitartást magamnak, és sok erőt! :)


SZ.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...