2018. január 3., szerda

Hol tartok a 101-1001 kihívással? - Elbuktam az 1. évben

Ígéretünkhöz híven nem csak a jó dolgokat, de a kudarcainkat is megosztjuk veletek. Az új évet egy elbukott kihívás kiértékelésével szeretném kezdeni. Hogy ne legyen teljesen negatív a 2018-as év első bejegyzése, el kell mondanom, hogy valóban igaz az, hogy a kudarcokból sokszor többet tanulhat az ember. Továbbá én sem kudarcként élem meg azt, hogy elbuktam ezt a kihívást, sokkal inkább egy jó tanulság volt, hogy mi fér bele a napi rutinomba, mik azok a dolgok amik érdekelnek vagy sem stb.
Ez ismét nem egy 'note' jellegű írás lesz tőlem, de igyekszem rövidre fogni.

Az eredeti listát itt olvashatjátok: Szilveszteri fogadalom helyett: 101-1001 kihívás
Érdemes a két listát egyszerre megnyitni/olvasni, hiszen itt csak a válaszokkal találkozhatsz:

  1. Nem fogok újabb listát írni. Erre több indokom is van, de ami legnyomósabb, hogy idővel az embernek más dolgok válnak fontossá.
  2. 2018-ban úgy tűnik ez a terv megvalósításra kerül.
  3. Szorgalmasan jegyzetelek a kis noteszeimbe és határidőnaplóimba.
  4. Amikor rákérdeztünk a szervezetnél, akkor azt mondták, hogy elég felajánlásuk érkezett, így lemondtam erről a projektről.
  5. Teljes bukás ez a pont, hiszen ha visszagondolok, kb. 2 havonta jutott egy kis időm "home spa" perceket tartani.
  6. Nem nyertem 2017-ben semmit.
  7. Nem fordítottam rá időt.
  8. 2018-ban erre jobban oda fogok figyelni.
  9. Hamarosan fogok írni erről egy bejegyzést.
10. Nagyon lelkes rajongója lettem a sportágnak és már nagyon sok szabályt tudok is és nagyon gondolkozok elvégezni a MASZF játékvezetői képzését.
11. A kép mindent elárul.
12. Nem vagyok elégedett de 2017-ben több lépést is tettem az ügy érdekében.
13. Ezt a pontot kicsit elhanyagoltam.
14. Nem vettem de egy édességes Adventi naptárt azért kaptam.
15. Nekem nagyon felesleges, hiszen folyamatosan körbevesz minden valamilyen időt mutató eszköz. Csak kiegészítőként pedig jobban szeretem a karkötőket.
16. Hamarosan írok majd erről is egy bejegyzést.
17. Jelenleg nincs, mert nem tudunk megfelelő körülményeket biztosítani.
18. Születésnapomra (és 2017-ben minden ajándékozós eseményre) kaptam egy új laptopot, amiért nagyon hálás vagyok a Páromnak.
19. Aliexperess-ről rendeltem egy kicsit varrógépet, amit egy későbbi bejegyzésben meg fogok említeni.
20. Nem vagyok elégedett, de 2017-ben több lépést is tettem az ügy érdekében.
21. Beszereztem pár üveg ételest.
22. Erről már írtam a blogon. Itt olvashatsz róla.
23. Sajnos nem volt rá lehetőségem 2017-ben.
24. Sajnos nem volt rá lehetőségem 2017-ben.
25. Ezt a pontot teljesen el is felejtettem.
26. 3-szor is sütöttem, de mindhárom alkalommal ugyanolyan feltéttel.
27. Sajnos nem volt rá lehetőségem 2017-ben.
28. Sajnos nem volt rá lehetőségem 2017-ben.
29. Mivel új receptekkel nem kísérleteztem, ezért nem írtam tovább a könyvet.
30. 2018 nyarán remélem erre már lesz lehetőségünk.
31. Ezt a pontot el is felejtettem.
32-35. 2017-ben inkább filmeket és NFL-t néztem a legszívesebben.
36. 2017.04.21.-n ez a pont kipipálásra került.
37. Év végén lett volna rá lehetőség, de inkább más programot szerveztünk.
38. 2017-ben is végigszurkoltuk Mogyoródon az F1 futamot.
39. A táblát megvettük, de nincs hova kiakasztanunk.
40-45. Sajnos nem volt rá lehetőségem 2017-ben, de szerepelnek az idei céljaim között is.
46-49. Sajnos 2017-ben nem sikerült teljesíteni, de idén nagyon fogok igyekezni.
50. Sajnos nem játszottam eleget a játékkal.
51. Egy édességes puzzle-t sikerült kiraknunk.
52. Sajnos elfelejtettem ezt a pontot, de talán idén teljesítem majd ezt is.
53. 44 bejegyzést tettünk közzé 2017-ben, ami nem kevés, de nem is teljesítettük a heti egy bejegyzést, de idén erre rákapcsolunk.
54-55. Remélem idén összejönnek ezek a számok.
56. Sikerült, és most is fut egy nyereményjáték!
57. Igyekszem aktívabb lenni ezen a területen.
58. Azt gondolom, hogy mindketten egy klassz hobbit találtunk.
59. Testradírt készítettem, ha érdekel a receptje szívesen elküldöm.
60. 2017-ben próbáltam megismerni új márkákat, de csak 4 új márkáig jutottam.
61. Ez a pont korábban is fontos volt, de szeretném erre felhívni mások figyelmét is.
62. A megnézett filmek listája: A galaxis őrzői vol. 2., Arthur király: A kard legendája, A Karib -tenger kalózai: Salazar bosszúja, Pókember: Hazatérés, Transformers: Az utolsó lovag, A setét torony, Alien: Covenant, Wonder Woman, Kingsman: Az aranykör, Sokkal több mint testőr, Thor: Ragnarök, Az Igazság Ligája, Star Wars: Az utolsó Jedik
63. Már nem tűnik fontosnak, hogy teljesítsem.
64. Szeretném megvalósítani.
65. Voltam konzultáción, de még nem egyeztettünk időpontot.
66. Project pan #1 
67-68. Teljesítve.
69. Szerintem erről fogok majd hamarosan írni.
70. Már nem szeretném kipróbálni. Szeretném, ha alapozó nélkül is makulátlan lenne a bőröm (BB krém és korrektor még belefér!)
71. Vettem de még nem volt olyan alkalom, ahol viselhettem volna.
72. A nagy év eleji leárazásokon szerettem volna venni pár dolgot, de idén a webshopban nem lesz akció, üzletük pedig csak Bp-en van, ami 2 óra vonattal...
73. Teljesítve.
74. Lassan fogynak a lakkjaim, de idén többször fogok lakkozni is.
75. Sajnos nem volt rá lehetőségem 2017-ben.
76. Általam próbált Frupka teák, tetszés szerinti sorrendben :1.gyömbér, 2.narancs,3.sárgabarack, 4.eper, 5.homoktövis,6. meggy. Sajnos nem ízlik annyira, hogy többször próbálkozzak vele.
77. Sajnos ez 2017-ben elmaradt.
78-79. 1-1 tárgyat sikerült beszerezni.
80. Már kinéztem egyet akciósan, de végül nem vettem meg.
81-82. Elfelejtettem ezeket a pontokat.
83. Sajnos nem voltunk.
84. Teljesítve: 2017. augusztus 1.-szeptember 8.
85. Teljesítve: 2017. július 3.-szeptember 17.
86. A Mikulásgyárhoz is eljutottunk.
87. Igyekszem!
88. Mivel apukámnak én veszem a lottót, így ezt elbuktam.
89. Német nyelvtanfolyamra már 1 éve járok, de szeretnék még mást is tanulni.
90. Még nem készült el.
91-93. Nagyon fontos pontok, így igyekszem teljesíteni.
94. Igyekszem!
95. Nyereményjátékhoz csomagoltam. Ez számít?
96. Szerencsére többször is haza tudott jönni húgom, így nem voltam még nála látogatóban.
97-99. Igyekszem!
101. Elbuktam.
102. 500 Ft-osok helyett 200 Ft-os érméket gyűjtöttem.

Ti hogy álltok ezzel a kihívással, mik a tapasztalataitok?

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...