2018. január 22., hétfő

Delete, avagy 2017.-ben elfogyott arcápoló termékek #2

Folytatva az 1. részt, lássuk mik maradtak ki. A lent felsorolt termékek már az esti arcápolási rutinom részei voltak tavaly. Szerintem látszik a felsorolt termékek mennyiségéből, hogy leginkább este van időm az arcápolásra. Ennek oka, hogy hétköznap reggel fél hatkor kelek és sietek a buszhoz és nagyon kedvem sincs pepecselni. Este valahogy nyugodtan előkészülök, magam elé veszem a kis kosaram és eldöntöm mit akarok használni az arcomon.

Éjszakai krém helyett

Őszintén szólva estére nem igazán volt eddig arckrémem, ami kifejezetten éjszakai krém lett volna. De ezt nem is nagyon bánom, mert nekem a szérumok és maszk jellegű krémek jobban bejönnek. Szerintem hatásosabbak is, mintha "csak" egy éjszakai arckrémet vinne fel az ember lánya.

Ez a krém az Iherb-en már nem kapható, ezért nem is írnék róla túl sok mindent. Puding állagú, gyorsan beszívódó, antioxidáns krém volt. Ha ismét lehetne kapni, akkor sem venném újra, mert látható eredményt a használatakor nem tapasztaltam.



Azért vettem meg, mert a Krémmánián, a legjobb kóreai arcápolók között volt. Az ára sem volt olyan vészes a kiszereléséhez képest. Azonban nem tudom mit is vártam tőle. Géles krém, ami ragacsos, így keveset kellett csak használni belőle, ezért sokáig is tartott. A nyakamra és a dekoltázsomra is bőven kentem belőle, hogy minél hamarabb elhasználjam. Nem venném újra, de más csigás krémet, biztosan ki fogok még próbálni.
Szérum

Egy újabb termék, amit a Krémmánián találtam. Egy időben a sok szempillaspirál használta miatt erőtlenek voltak a szempilláim és kerestem valamit, amit csak leveszek a polcról a pilláimra kenem és kész. Ez az Alverdés termék eléggé megosztó volt, ezért gondoltam teszek vele egy próbát én is. Bár ne tettem volna. Pénzkidobás volt, sajnos. Hiába használtam minden nap, szorgalmasan, nem történt változás. Már a szemöldökömre is próbáltam, hátha a pici lyukakba növeszt pár szálat, de arra sem vált be. Nem venném újra. 



A következő 2 termékkel az történt, ami miatt a 2 évvel ezelőtti énemet nagyon megszidnám, hogy hagytam megromlani őket. Annyi történt, hogy egy akció miatt jól bevásároltam Aromax termékekből még 2016-ban. Elkezdtem használni a termékeket, de annyi volt, hogy sajnos a Ligetszépe olaj 5 használat és kb 3 meleg hónap után megromlott. A Csipkebogyó olajat majdnem teljesen sikerült elhasználnom. Azt esténként egy termálvizes vagy panthenolos spray-vel, vagy aloe vera géllel együtt használtam. Nagyon jót tett a bőrömnek. Ha másik szérumot nem találok, akkor újravenném télre.



Végül, de nem utolsó sorban az eddigi kedvenc szérumom is Iherb-es vásárlásnak köszönhetően került hozzám. Pipettás az adagolója, könnyen beszívódik az a pár 4-5 csepp, ami az egész arcra elég. A pattanások lehúzására, pattanások miatt visszamaradt hegek kezelésére nagyon szuper. Továbbá reggelre csökkentette az arcpirosságomat is, ami az orcámon sokszor zavaró. (Ezért sem használok arcpirosítót, hiszen a természet megoldotta ezt a kérdést.) A 30 ml kiszerelés sokáig elég. Újravenném.






A 2. részt ezzel le is zárnám.

ui.: Árakat és linkeket nem tartalmaz a bejegyzés.


A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...