2018. január 16., kedd

Delete, avagy 2017.-ben elfogyott arcápoló termékek #1

Mielőtt bemutatnám a tavaly elfogyott arcápolóimat, kicsit rendhagyó módon, de nem fogom leírni az arcbőröm típusát. Ennek 2 oka is van: 1. nem vagyok benne 100%-ig biztos; 2. februárban tervezek elmenni egy kozmetikushoz, hogy beszéljünk erről (és ha szükséges, akkor bőrgyógyászhoz is). Továbbá szerintem az általam használt termékek tükrözik, hogy milyen problémákkal küzdök.

A sorrend, ahogy tavaly a nappali arcápolási rutinomat folytattam az alábbi volt:
1. arclemosó
1. arcradír, mert hetente 1-2 alkalommal használtam (Nincs olyan, ami elfogyott volna tavaly.)
2. tonizáló
3. arckrém
4. napfényvédő (Nincs olyan, ami elfogyott volna tavaly.)

Ezen a sorrenden idén sem változtatok! Ezekben a kategóriákban egy év alatt több terméket is elhasználtam, és nem, nem vagyok az ázsiai kencék híve, de amit szeretnék azt ki fogom próbálni. Szem előtt tartva az értékrendemet, miszerint a kevesebb több, de a nagyobb kiszerelés gazdaságosabb.

Arclemosó


Ebben a kategóriában 2 termék is elfogyott. Az egyik a NutriBiotic - Sensitive Skin arclemosója. Nagyon szerettem ezt az arclemosót, hiszen 1 teljes évig kitartott, mert még 2016-ban vettem és kb. 2017. nyarán fogyott el. Napi használatra ajánlom, hiszen illatanyagmentes és nem irritálja a bőrt. Géles állagú és enyhe habot képez a vizes bőrön. Arcmosás után nem érzel majd húzódást, és nem fog az arcod sem kipirosodni. A csomagolása is nagyon tetszik, mert pumpás az adagolója, így vizes kézzel nem kell szenvedni, hogy fel tudd pattintani a kupakot. 2-3 pumpálásnyi bőven elég. Az illata enyhe, semleges, nem illatosított. Sajnos csak Iherb-en rendelhető. Újravenném.

A másik arctisztítót az unokatestvéremtől kaptam, így nem tudom az árát sem azt, hogy hol lehet venni. Mivel ezt is elhasználtam tavaly, így mindenképpen szeretnék pár sort írni róla. A géles formula sűrűbb, mint a fenti pumpás arclemosó. Az egész arc megtisztításához elég egy borsószemnyi mennyiség is, így lassan fogy. Ez az arclemosó sem habzik olyan erősen, viszont kicsit szárítja a bőrt. Az illata enyhe, hozzá lehet szokni. Ha tudnám sem venném újra.
Tonizáló

Őszintén szólva ez a kategória kicsit megfoghatatlan a számomra. A nyugati tonikok tele vannak alkohollal, mégis jól elvoltunk ezekkel, amíg nem kapták fel az ázsiai arcápolást. Az én olvasatomban a keleti tonikok inkább a pH visszaállítását, a rétegezés előkészítését célozzák meg. Igazából csak próbát tettem ezzel a 3 sec. Starterrel, amit a Holika Holika cég gyárt. A kiszerelése eléggé nagy, és elég max. 3 pumpálás azzal a cuki kerek pumpával. Az átlátszó folyadéknak citromos illata van, ami szerintem sokaknak nem fog tetszeni. Ahogyan én használtam: Nyáron arcmosás után a vizes arcomba, télen a megtörölt arcomba masszíroztam bele. Semmi vatta, mert azok a pici leváló szöszök csak elzárják a pórusokat. (Bár láttam, hogy az ázsiaiaknak erre is van már megoldásuk.) Őszintén szólva örültem amikor elfogyott.


Arckrém

Arckrémekből kettő fogyott el. Az egyik volt a téli arckrémem, a másik pedig a tavasztól őszig tartó.

A Yamuna arckrémét nagyon szerettem télen. Illatmentes, gyorsan beszívódott a bőrömbe és jól hidratált. Kell ennél több? (Talán a fényvédő még nem ártana bele és a pumpás kiszerelés is jó lenne.) Szerintem az ára is elfogadható és webshopból is beszerezhető, ahol sűrűn vannak akciók. Újravenném.

A másik termék, ami 80ml miatt tartott majdnem 3 évszakon át, az a szintén ázsiai Nature Republic márka arcápolója. Ha megnézitek az összetételét, az első ötben van az alkohol, amit vásárlás előtt valahogy nem vettem észre. Ennek ellenére nem szárította a bőröm. Egy átlátszó, halvány kék színű, géles, gyorsan beszívódó krém, ami kicsit még hűsíti is az arcbőrt, miután felvisszük. Nem venném újra, de keresem az utódját.

Ezzel le is zárnám az 1. részt, a 2. rész a jövőhéten fog kikerülni a blogra.

Ti milyen arcápolókat használtatok el tavaly? Van tippetek egy jó nyári arckrémre?

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...