2017. szeptember 13., szerda

Essence All About Toffee Paletta

2017 Augusztusában itt, Németországban is tomboltak az Essence leárazások. Így, tehát akciósan vásároltam meg az egyetlen palettámat tőlük, a Müllerben.
Igaz, az Essence palettái nem a leghíresebbek, és nem is egy most kijött termékről írok. De mindenképp érdemes lecsapni ilyen áron rájuk, és egyben kipróbálni merre fejlődnek.
Nekem a All About Toffee paletta maradt, mert az összes többit vagy elkapkodták, vagy nagyon gagyi volt a tesztere alapján.
Egy műanyag, áttetsző csomagolást kapott, ami nem a legpraktikusabb utazáshoz. Tükör, applikátor nélkül kapható.


Meglepően nagyon bársonyos a tapintásuk. Swatcholás közben, (persze a felső csillogós réteg alatt) egy igazán pigmentált 8 árnyalatú termékkel találtam szemben magam.
3 színt tartalmaz, amik csillamosak. A többi sem teljesen matt, inkább kicsit szanét fényűek.
A fekete nem fekete, inkább sötétszürke, csillámokkal, ami a képen is látszik.

Felső sor: nude világos (picit sárgás) szín, barnás-szürke szín,
keramellás-barna szín, bordós csilogós szín
Alsó sor: nude világos rózsaszín, barnás-rózsaszín,
szürke szín, sötétszürkeszín
Nem használtam őket alap nélkül, de így sem poroltak, és egy hétköznapi sminkhez tökéletesek.
Tartósságuk nem egész napos, természetesen,
A világosabb színek (2 db nude) is egész pigmentáltak, de nem kell hiper szuper nude színeket várni tőle.
Teljes áron az Essence oldala 1499Ft-ért hirdeti, amit hát nem is tudom megérne e.
Amennyiért én szereztem be:
300 Ft

Árához, márkához képest
5/4 pontot kap .

Sz.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...