2017. július 3., hétfő

Egyéb argános termékek beszámoló


A sorozat 2. része az egyéb argános termékekről fog szólni. 5 termékről van szó, de csak 4 márkáról.
A Sierra Bees ajakápolókat Iherb.com oldalról lehet rendelni. Jelenleg ez a kedvenc ajakápoló márkám.
A képen látható termék egy igazi téli, vagy esti ajakápoló. Ennek oka, hogy nagyon gazdag, és kiadós ajakápoló, aminek idő kell, hogy beszívódjon. Az illatával nem vagyok kibékülve, de a hatása nagyon is jó.

Szerintem a Yankee Candle tart-okat (akár hogyan is kell ragozni ezt a szót...) nem kell senkinek sem bemutatni. Hasonló elven működő terméket már a Tesco-ban is lehet vásárolni. A Moroccan Argan Oil fantázianevűt még a webshopból vásároltam a télen. Nem tetszett az illata, nekem túl szappanos volt. Ráadásul a fehér párologtatóm tetejét is összefogta a piros színével.

Egy másik Iherb saját márkás termék a képen látható kézkrém. A "Try and save" szekcióban bukkantam rá. (Jelenleg egy marula, kókuszolaj és sheavaj verzió kapható.) A tubusán olvasható illatmentes felirat csak részben igaz, mivel van egy alapillata, ami szerencsére nem túl tartós illat. Irodai kézkrémként használtam el, ami mutatja, hogy nem túl gazdag krémről van szó.


Végül de nem utolsó sorban a 2 Avon termék. Ugyanabba a termékcsaládba tartoznak, azaz a Planet Spa Treasures of the Desert család tagjai. A tégelyes testápoló igazi téli testápoló volt, amely jól hidratált. Az illata fantasztikus, keleties, fűszeres, de mégsem túl sok. Apró gyöngyök találhatók a krémben, amelyeket a bőrön szét lehet masszírozni. A kézkrém a most divatos temperatubusos kiszerelésű. A 30 ml-es mérete ideális, mert még a kisebb női táskákban is elfér. Vastag krém, mégis gyorsabban beszívódó formulájú és nem tartalmazza az előbb említett pici, narancssárga gyöngyöket. Az illata megegyezik a testápolóéval.

A korábbi bejegyzés itt olvashatjátok

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...