2017. június 23., péntek

Essence Matt Matt Matt Rúzs 02

Következő áldozatunk egy Essence rúzs lesz.
Rengeteget hallani ennek a márkának a rúzsairól, hogy jók jók, de van bennük hiba.
No lássuk, hogy én mit tapsztaltam sok sok használat után.
Hát engem ez a csomagolás megvett kilóra, olyan kis egyszerűen szép.


És, hogy a lényegre térjek. Illata van, kellemes, nem erős, de lehet valakit ez zavarhat.
Krémes de nem túl lágy textúrájú, mintha egy ajakápoló lenne rajtunk.

 

Ohh igen a figyelemfelkeltő MATT MATT MATT marketing fogás.
Nem, nem telejesen matt. Valamint a csomágoláshoz képest, én egy barnásabb árnyalatot képzeltem el. Ez egy piszkos rózsaszín rúzs,enyhén barnás ( 02 Perfect Match árnyalat ) ami nagyon tetszik, de szerettem volna egy nude barna rúzst is a kollekciómban. Pigmentációja nem tökéletes, olyan hétköznapokra rohangálós, viszont jól építhető.


Igyekeztem színmintákban megmutatni, hogy milyen is, de kicsit nehéz ezt a szín lekapni, hogy pontosan megtudjam mutatni.
Tartóssága nem egész napos, de pár óráig bírhatja, ha mondjuk munkába nem eszünk iszunk egy ideig. Szépen kopik, de újrakell kenni a nap során, amihez tükör sem szükséges, egyszerű művelet.
Szívesen használom, mert közel áll az ajkaim színehez, és ha nem is tudom felfrissíteni a színt, akkor sem lesz csúnya a szám.

2,14 euróért vettem (kuponnal), ami 650 Ft körülbelül.
Krémmánia 850 Ft-ot ír.
4/5 pontot kap.

SZ.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...