2017. április 30., vasárnap

Életkedv Mindennap?!


Nem megy mindennap küzdeni, harcolni azért, amit nagyon szeretnél?

A nap végére elvész az életkedved?

Nincs motivációd, célod, húzó erőd?

Nem találod a helyed ott, ahol éppen vagy? 

Pesszimista vagy?

Ezek még a nagy motivációs trénereknél is állandó témák. Próbálnak segíteni nekünk történeteikkel, hiszen ők is elkezdték valahol, nem csak úgy lettek olyanok, amilyenek.
Ahhoz, hogy a fentiekre legyenek olyan válaszaink amilyeneket szeretnénk, dolgoznunk kell magunkon picit, nem sokat!☺

Én egy két éve talán, hogy rátaláltam Lippai Marianna Facebook oldalára.
Ő a megálmodója ennek a naplónak, ami segít szebbnek látni a világot. Egy apró dolog, micsoda csoda.

"Az élet szép, nagyon szép!"

Sosem voltam híve, hogy annyira pozitív legyek. Sajnos tipikus magyarként mindig felvagyok készülve a legrosszabra, de naív sem szeretnék lenni. E két hozzáállás között kéne mozognom, hogy ne a legrosszabbat lássam, és ne is legyek elvakult.
Hogy miért döntöttem el, hogy igenis elfordulok a magyar mentalitástól?

Az, hogy kiköltöztem Németországba.

Vannak mélypontok, honvágy, sírós, elfáradós, idegeskedős, elegem van mindenből napok és
Ezért mondtam, hogy elég. Magamnak ártottam/ ártok ezzel, és vesztettem sok értékes napot/ új lehetőséget.
Fejlődni szeretnék és fogok is, és ehhez nem is kell sok minden, csak cselekedni és eléggé akarni.
Nekem, de Neked sem kell más, csak egy kis naptár, amiben minden naphoz jár pár üres sor, ahová írhatsz. ENNYI
Vezess engem, és én segítek neked.
Minden egyes nap leülök, átgondolom a napomat, és pár szóban leírom, milyen, csak JÓ dolgok történtek velem. (Persze akármi kerülhet oda: célok, vágyak, álmok, tervek, mosolyfakasztók, viccek stbstb csak pozitív dolog legyen.)
Van olyan is benne pl.: "tudtam anyukámmal beszélni kicsit", vagy "nagyon jót pihentem" az egyik délután. Apró, de persze nagyobb dolgok is kerültek bele.
Az én jelenlegi segítőtársam rendelkezik heti Mariannás motiváló idézetekkel, de ha ez nincs, legyünk inkább mi a magunk motivátorjai!!!
Nehéz út lesz, de Sok sikert mindenkinek, és Kitartást!


SZ.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...