2017. március 7., kedd

2017 Újdonsága: Catrice Instant Ajakrúzs Mattító

Catrice előállt egy új, számomra még teljesen ismeretlen szortimenttel.
A polcokon ritkaság számba található meg, de egy kis utánajárással, Pink Pandán találtam a W7 Cosmetics-től egy mattító rúzst, de itt ki is merült a dolog.
Csomagolása egyszerű, üveg, matt, csavarhatós kupakkal rendelkezik.

 
Egy géles, zselés állagú fehéres átlátszó terméket kapunk. Enyhe illata van.


Próbáltam ecsettel és ujjal is felvinni az ajkaimra. Hát az utóbbi vált be, az előző nagyon nem.
Első próbálkozásra katasztrófa volt a végeredmény, mert elmozdította a rúzst, és sok termék maradt az ujjamon. Ám harmadszori nekiindulásra sikerült egész jól összehoznom. 

Nehezen ment a felvitele ujjakkal mert:
1. Pici a tégely szája, így nem sikerült annyi terméket felvenni, amennyit szerettem volna
2. Nem tudtam pontosan haladni az ajkaim szélénél
3. Kizárt úgy dolgozni vele, hogy ne maradna egy kis rúzs az ujjakon. 

Előtte  / utána.
Dolgát teszi, pár perc száradási idő után nem kopogós, de matt lesz a rúzsunk.
Ütögető mozdulatokkal szépen fel lehet vinni. Nem ragad, sőt tartósabbá teszi a rúzst, bár nem csókálló.
Ajánlom-e? Hááát, nem is tudom.
Meg kell fontolni, hogy pl. púderrel tudnánk e ilyen eredményt varázsolni (sokkal olcsóbban).
Én kicsit sajnálom rá a pénzemet. Érdemes kipróbálni, és végül is tényleg szépen mattított, viszont sok gyakorlásra van szükség, hogy ne legyen macerás.

Ára: 1490 Ft
5/3,5 pontot kap.

SZ.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...