2017. február 15., szerda

Essence Get Picture Ready! Korrektor Nude

Egy, a márkájában nem igazán hírhedt korrektort mutatok be. 
A szemem alatti karikák mindig is zavartak, viszont sajnos nehéz olyan csodaszert találni, ami minden szempontból tökéletes lenne.
Vagy csak nekem nagyok az elvárásaim?
Ez az Essence termék mindössze 2 árnyalatban kapható, ami közelsem kielégítő. 
Nekem a 20as Nude, azaz a sötétebb árnyalatban van meg.


Csomagolása egy kézzel nyomós verzió, amivel a mennyiséget könnyedén lehet adagolni.
Sosem volt ilyen  applikátorral rendelkező korrektorom. Nem a legpuhább szivaccsal látták el, mégis használatkor megkönnyíti, hogy minél természetesebb legyen a végeredmény.


Az én lilás karikáimon aztán lehet tesztelni ezt a kicsit sűrűbb állagú terméket, van mit eltűntetnie/ halványítania. Úgy gondolom ez a "sötétebb" változat is kicsit világosabb, mint amilyen az én bőrszínemhez szükséges lenne.
Nincs "flawless"/ tökéletes fedése, és minimálisan beleül a ráncokba. Púderrel is fixálni kell, ahogy úgy gondolom szinte minden korrektort. Tartóssága is hagy maga mögött kívánni valót, nap végére bizony nem marad ott. 
Ám ezek ellenére hétköznapokra szeretek hozzányúlni, mintha egy camuflage korrektorom lenne csak más formátumban. Szépen világosít, jól fed, természetes lesz a végeredmény.

Előtte / Utána
8 ml 1099 Ft.
5/3,5 pontot kap tőlem.

SZ.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...