2017. január 15., vasárnap

Neutrogena Visibly Renew testápoló

Ismét egy szerencsés napon nyertem a Rossmann jóvoltából ezt a terméket, még 2016-ban.
Ki is választottam egy 400 mililitereset a polcról. 


Norvég formulás kiszerelés, ásványi anyagokkal, száraz bőrre. Amit ígér:
- Nem zsíros, gyorsan felszívódó állagú. 
- Hosszantartó, intenzív hidratálást nyújt, és segít helyreállítani a bőr rugalmasságát. 
- A benne lévő ásványi anyagok segítik a bőr saját kollagéntermelésének fokozását.

Találkoztam már pár testápolóval, de ahogy mások parfüm illatokban, úgy én testápolók terén  kerestem az "Igazit". Megtaláltam!
Pumpás kiszerelés, egyszerű csomagolással. Maga a termék egy kiadós adag, napi használat mellett.
Közepes sűrűsségű, könnyen, gyorsan beszívódó formulája van. Illata nagyon minimális, és az összetevői is bíztatóak.
Mindent amit ellehet várni egy body lotiontől, azt teljesíti. 
Én a sarkamra, az arcomra, kezemre szoktam használni, és nagyon bevált. Puha lesz minden bekent testrészem, szárazságnak hűlt helye lesz.
Viszont az ára húzós 1800-1900 Ft körül van, számomra azonban újravevős.
5/5*


Sz.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...