2016. november 30., szerda

Őszi elfogyott termékek

Mostanában nagy szelektálásban és termék elhasználásban vagyok. Sajnos általában félúton a termék elhasználása közben megunom az adott termék illatát, állagát stb. vagy csak találok valami új, izgalmas terméket és félreteszem az éppen használatban lévőt. A felhalmozásom másik indoka, hogy  sajnálom elhasználni. Például egy kedvenc parfümömet kb. 5 évig tartogattam, pedig már csak 2 fújás volt benne.

A következmény az lett, hogy félig üres flakonok sorakoznak a polcomon és várják sorsukat.
Ez a felismerés adta az ötletet ennek a posztnak, később sorozatnak, a megírásához. Igyekszem majd tematizálva az éppen aktuális elfogyott termékeimről/termékeinkről beszámolni. Így mondva végső véleményt az egyes termékekről.

 
A képen látható szappan nagyon sokáig állt a polcomon. Úgy volt, hogy csomagolással együtt a kukában landol, mert kb. 1 éve igyekszem szilárd szappant nem használni. (Kivélve egy arctisztító szappant, ami nagyon bevált, de ha elfogy keresek egy kímélőbb alternatívát.)
Félig el is használtam, mielőtt tegnap mérgelődve kidobtam volna.
Az esélyt azért kapta meg, mert kézzel készült, magyar termék és ha már kaptam, akkor kipróbálom.
Az illatát szerettem, kellemes fahéjas, vörös szőlős volt. Jól habzott, de a vörös színe összefogta a kád szélét és egy mosakodószivacsomat is.
A dobozon olvasható, hogy a bor polifenolos vegyületei erősítik a kollagénrostokat, és ezért feszesebbé teszik a bőrt, ez utóbbi hatását nem vettem észre használat közben.
Végső ítéletem, hogy nem venném meg, és másnak sem ajándékoznám.


Hát igen, Avon termékek... A testradír volt meg hamarabb és csak azután rendeltem meg a testápolót. A testradír nagyon kellemes illatú, pont eléggé sűrű és mégsem ragad bele a tubusba. A radírozó szemcséi picik és műanyagok. Környezetbarátabb lenne, ha valódi kávé és/vagy cukor szemcsékkel készítenék. (Viszont egy pici oliva- vagy kókuszolajjal elkeverve a két már említett összetevőt házi testradírt is készíthetünk.)
A testápoló sűrű fehér krém, nem pedig barna és arany színű mint a testradír. Jól hidratál, kellemes az illata.
A testradírt újra venném (vagy fogom), de a testápolót nem, mert nem nyújtott annyival többet, hogy legközelebb ne egy másik testápolót vegyek meg.


Ziaja narancsvajas tusfürdő eddig a kedvencem a márkától.
A terméket drogériában, vagy hipermarketben meg tudjátok vásárolni. De láttam már Notinooldalán is. Ha tehetitek szagoljátok meg, mert azaz igazi fanyarkás, narancsos illata van, mint amikor az érett narancsot kézzel hámozzátok. Fogok még venni belőle, ha végére érek a sok félig üres (vagy félig tele) tusfürdő flakonoknak. Egyébként sak nekem tűnt fel, hogy ezen a címkén az van, hogy „shower soap”?!!


Tudom nem szép látvány ez az elhasznált Curaprox fogkefe, de el kell panaszkodnom, hogy mennyire, de mennyire nem szerettem használni. Az 5460-as 3 db-os csomagot vettem meg, amikor amikor a márka megjelent hazánkban. Lehet, hogy én fogtam ki rossz termékeket, de nem hogy nem segítettek a fogíny vérzésemen, de még rosszabb is lett. Pedig a marketingje nagyon jó volt, és mindenkinek nagyon tetszett, persze az ára borsos, de ha jó, akkor ok. De ez nem jó fogkefe!

Nektek is sok félig üres vagy félig teli tusfürdős üvegetek van? Ha igen mennyi? 

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...