2016. november 4., péntek

Novemberben megérkezett rendelések

Az elmúlt pár hét rendeléseit gyűjtöttem össze ebbe a bejegyzésbe.
2 hete rendeltem notino.hu-ról (régi Iparfüméria). Ezekből 2 terméket ajándékba szánok.


















Az első ajándékba szánt termék a Gillette Mach 3 csomag, amelyet a kiárusított termékek között találtam. (A honlapon már nem érhető el a termék!) A csomag tartalma nyolcas kiszerelésű betét és egy 70 grammos borotvazselé, amely az Irritation Defense nevű. Az ára 3990 Ft volt.
A második ajándékot már kicsomagolva fényképeztem le, mert azóta már a tulajánál van. A Tangle Teezer fésű elvén alapuló, de nyéllel rendelkező fésűről van szó. 
Ára:1390 ft volt.


A kedvenc Dove samponomból is beszereztem egy tubussal, mert így ingyen postáztak egy flakon Dove Winter care tusfürdőt, aminek az eredeti ára 650 Ft körül alakul a drogériákban.


Mielőtt parfümöt vásárolnék szeretek ebből a webshopból mintát rendelni, mert így ki tudom próbálni, hogyan működik az illat egy teljes napon át. (Persze a mintákat többször is használhatjuk!)
A mostani csomaggal az Adidas Born Original női és férfi változata érkezett. Az 1 ml-es minták kb. 300 ft körül szoktak lenni.




















Bookline-on is leadtam egy rendelést. Mindkét könyvről lesz majd egy-egy összefoglaló itt.
A Joshua Fields Millburn és Ryan Nicodemus által írt könyv már csak e-könyv formátumban érhető el, de időről időre a nyomtatott könyv is rendelhető a webshopon. A minimalisták – Minden, ami igazán fontos ára 2541 Ft volt, kedvezménnyel együtt.
Ajándékba szánom, de hamarosan magamnak is meg fogom rendelni, Marie Kondo könyvét. Ezt a könyvet szintén 2541 Ft-os áron lehet megrendelni.

Ti milyen könyvet olvastok éppen? Szoktatok a Notino-ról rendelni?

A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...