2016. október 18., kedd

Signal és Listerine újdonságok

Lássunk két száj-,és fogápolással kapcsolatos terméket, amik most újdonságként debütálnak a polcokon.


Signal White Now Glossy Chic fogkrém

Ezt a terméket az óriási hype-nak köszönhetően vettem meg, lássuk megérte-e?!
Igényes dobozban kapható a polcokon, ami talán egy plusz pont, mert  egyfajta luxus érzetet kelt.

Kiszerelését tekintve  50 ml-es, ami mint kiderült, napi kétszeres használatnál  1 hónapra elegendő mennyiség.
A tubust kinyitva használatkor kapunk  egy átlátszó csillogós tisztító réteget, ami egy vékony kék csíkot ölel körbe. Elméletileg az a hozzáadott kék anyag fehérítené a fogakat, kizárólag csak optikailag.

Alapjáraton sárgásabb fogaim vannak, elöl a nyuszi fogaimon észrevettem változást, de nagy durranást azért annyira nem.
Szerintem azoknak válhat be, akiknek nem annyira, vagy csak alig sárgák a fogai. Fontos tudni, hogy nem hosszantartó a fehérítő hatás! (Mivel csak a fogfelszínt kezeljük, maga a fog nem lesz világosabb.)
Ízét és illatát tekintve, egyáltalán nem erős mentolos, inkább kellemes, valamelyest maradandó is. Tisztítása hatása pedig számomra épp olyan, mint olcsóbb társaié.
A fehér sörtés fogkefémet befogta az intenzív kék szín, kimosni belőle nem lehetett.
Lehettem volna  Signal reklám szereplő? NEM, nagyon nem.
Tudom, hogy sokaknak csoda, de nekem nem ér havonta ennyi pénzt.
Ára 799 Ft
3,5/5 pontot kap.



Listerine Green Tea szájvíz
Szerencsém volt tesztelni a Facebookon megrendezett, Rossmann játék keretein belül  ezt a terméket.
Sosem használtam még szájvizet, viszont mostanra a napi szájápolási rutinomhoz tartozik.
500 ml-es kiszerelést kaptam az üzletben. Külsőleg egy teljesen átlagos csomagolású termék, ám ami az érdekessége lehet, hogy zöld tea kivonatot, illóolajokat és hozzáadott fluoridot tartalmaz. Ezek miatt van zöldes alapszíne a folyadéknak. A kupakja a szokásos gyerekzárral van ellátva.

Az ajánlott adag 20 ml, ami 4 teáskanálnak felel meg. Napi kétszer ajánlott használni fogmosás után 30 mp öblögetéssel.
Illatát tekintve nagyon erős tea illata van, hosszantartó marad a szájban. Amikor volt seb a szájüregemben, akkor kellemetlen volt használni, de egy kis kihagyás után semmi probléma nem adódott a használatából fakadóan.
Amit ígér:
- Erősíti a fogzománcot
- Megelőzi a fogszuvasodást
- Fogmosás után a megmaradt bacikkal is megküzd
- Friss leheletet biztosít.

Véleményem szerint jól teljesít, később derül ki, hogy mennyire véd és erősít.

Ára átlagban 1800 Ft körül van. Érdemes lecsapni rá, ha akciós.

Már tudom, hogy érdemes használni szájvizet.

Ha valakinek ez drága mulatság lenne, vannak kisebb kiszerelésű szájvizek, én ajánlom őket.

4,5/5 pontot kap, mert még nem próbáltam ki más társát.

Sz.C.

1 megjegyzés:

  1. Többféle Listerine-t használtam már, de ez a teás nagyon érdekes ötlet.

    VálaszTörlés

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...