2016. szeptember 4., vasárnap

Újravettem 2016 nyarán


A minap leültem az ágyam szélére, és összegeztem kicsit a nyarat a használt termékek szempontjából. Feltűnt pár dolognál, hogy ezt tavaly nyáron is megvettem, és idén is a polcomon van. Ez adta az ötletet a bejegyzés megírásához. Lássuk mit vettem újra 2016 nyarán.



Kezdésként egy nem igazán nyári termék. Tavaly nyáron találkoztam először a drogériában ezzel a szárazsamponnal. Megvettem, kipróbáltam, megszerettem a Batiste barna/sötéthajra való verzióját. (Eddig csak ezt a verziót próbáltam ki, ha nem muszáj nem is váltanék másikra.) Előtte csak a hintőporos otthoni módszert használtam. Kézen fekvő volt, hiszen olcsó és általában van is itthon egy kis flakonnal. Viszont a sötét hajon hagyott „lisztes” hatás nem annyira szép látvány.

A szárazsampon illata hosszantartó, kellemes, parfümös (ha túl sokat használunk egyszerre, túl tömény lehet). Továbbá megemeli a hajtöveket és dús hatást kölcsönöz. (Nem reklámszöveg, tényleg így van.)

Nem napozáshoz, hanem egy rövid sétához, gyors bevásárláshoz ajánlom a listám 2 fényvédős termékét. Az ajakápoló a Sun Dance márkától van, ami a DM saját márkája. Őszintén szólva, nem igazán szeretem. Nincs jó illata, nem igazán hidratál inkább csak ráül az ajkakra, nem szívódik be teljesen.

De miért is vettem újra? Mert 50-es fényvédelmet ígér, és mert nem találtam mást, ami hasonlóan pénztárcabarát lenne. Ára kb. 500 ft. Ha van ötletetek, várom a javaslatokat!

A Kiss My Face fényvédőkkel egy blogon, később pedig az Iherb webshopjában találkoztam. Még csak az arcra való verziót szereztem be újra. Elégedett voltam a formulával és az összetétellel is, mivel nincs benne parabén, alkohol, oxybenzone illetve illatanyagmentes és ha minden igaz állatokon sem tesztelték. Ráadásul kémiai és fizikai fényvédőket és antioxindánsokat is tartalmaz. Könnyen beszívódik a bőrbe és pici fehér nyomot sem hagy maga után. Kifejezetten hidratáló hatású fényvédő. A fényvédős termékek nem olcsók ez is akciósan kb. 2800 Ft és csak külföldről lehet beszerezni. Ha van valami alternatívátok kérlek osszátok meg velem is!

A negyedik termék a Swiss Panthenol spray, ami a gyorsan leégők gyógyíre. Hiába vigyáz az ember a napsütéssel és kenegeti magát fényvédővel, akkor is megtörténhet a baj. Fehér bőröm, van nem az a „hullafehér”, de nem barnulok, hanem rákvörösre égek a napon. Így ha tudom, hogy több időt kell a napon töltenem, akkor az aktuális napozó termékem mellett viszem ezt is magammal.
Ez nem egy vizes spray, hanem habot fúj ki és ez nyugtatja a bőrt. Nem azonnal szívódik be a bőrbe, hanem hagy egy pici ragacsos érzést, de egy idő után ez is eltűnik. Gazdaságos a kiszerelés, de ha másra is használod, vagy a család minden tagja használja, akkor gyorsan fogy. Legtöbb patikában beszerezhető, valamint pl: Iparfümérián (Notino) is láttam már.

A végére hagytam a La Roche-Posay - Felfedező csomagját. Kedvelem az ilyen és ehhez hasonló csomagokat, ami kisebb-nagyobb mintákból áll. Így van lehetőség a drágább márkákat is kipróbálni. Ha még nem vagy 100%-osan biztos, milyen termékeket használj, vagy csak szeretsz kísérletezni, ajánlom az ilyen mintacsomagokat. Tavaly 1000 Ft-ért, idén 1400 Ft-ért tudtam beszerezni az egyik helyi patikában. Az idén is megjelent ez a kis doboz, ami 5+1 db termékből állt. 



Az 1. ok amiért tavaly és idén is megvettem a termálvíz spray. Nem vagyok még most sem nagy híve a vizes spray használatának, kicsit pazarlásnak tartom, de kipróbáltam ezt a terméket és bevált. A nagy melegben jól esik vízzel spriccelni a felhevült bőrünket. Több helyen is olvastam, hogy a termálvíz az arcápolási rutinba is beépíthető, és a sminkedet sem teszi tönkre. A szórófeje is nagyon jó, mert nem fröcsög, hanem szépen porlasztja a vizet. Azt nem is kell mondanom, hogy az 50 ml-es kiszerelés éppen elég egész nyárra, persze ha beosztja az ember lánya.

A hidratáló arckrém a Hugom kedvence, így ezt idén is lenyúlta a csomagomból. A micellás vízet és az imént említett krémet egy későbbi bejegyzésre tartogatom.

Természetesen a pár ml-es minták nem váltják meg a világot, de utazáskor jól jöhet, vagy ha éppen elfogyott a kedvenc krémed, korrektorod, samponod stb. és nincs pénzed vagy időd újat venni.
Ez a csomag még tartalmazott egy 3 ml-es Atlelios XL-t tubusos formában, valamint egy  1 ml-es kiszerelésű  Toleriane teint-tet, vagy ahogy ők írják a dobozon: „Nagyon könnyen alkalmazható korrekciós alapozó fluid”-ot.
És mi a 6. termék? Egy könyvjelző!!!


Ti milyen termékeket vettetek újra? Esetleg mik váltak be idén nyáron?


A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...