2016. szeptember 12., hétfő

NYC Ajakfilc

Szokásos körömet róva a Rossmann kiárusított részlegén, megakadt a szemem egy New York Color terméken. Vonzák a tekintetet az ilyen nem hétköznapi színek, vagyis az enyémet mindenképpen.
Hogy őszintén megmondjam, nem használtam ezelőtt ennek a márkának a termékeit. Eddig volt egy 4 színből álló palettám.Mindössze eddig ennyi mindent sikerült ettől a márkától vásárolnom.

Amiről szó lesz: NYC Smooch Proof 16H Lip Stain Ajakfilc a 499 Forever Mine Wine árnyalatban.

 

Hogy miért is különlegesebb a filces kialakítás mint egy egyszerű rúzsé?
Precízebb vonallal lehet kontúrozni az ajkakat,és annak kitöltése sem annyira macerás. Ám hogy szép is legyen az eredmény,sokkal több időt kell szánni a felvitelre ennek a formulának köszönhetően.


 Lássuk is milyen ez a számomra még sosem próbált ajakravaló.
Első látásra, ami nagyon megtetszett, hogy egy plusz fóliába csomagolták a terméket, amin még perforációs csík  is van. Így könnyen ki lehet szűrni vásárlás előtt, hogy valaki kinyitotta-e már a terméket vagy sem.
3ml-es kiszerelés,remélem hogy sokáig kitart majd.

Amikor először kipróbáltam brutál színnek hittem, de nagyon szép ez az árnyalat. Fontos, hogy ajakápolót kell használni előtte, mert a sok előnye mellett szárítani azt tud. Több rétegben érdemes alkalmazni. Ezzel viszont vigyázni kell, mert túl sötét lehet az eredmény, és nem fog egyenletesen eloszlani a termék.
Nem ragad  viszont az íze nem a legjobb. Illata valami borzalom az elején, de később elillan. Könnyedén lehet vele dolgozni a filces kialakítás miatt. Kellemes viselni, mintha ott sem lenne.
Amin a leginkább meglepődtem az a tartóssága. Őt nevezném "A lerobbanthatatlannak”. Számolni kell vele,hogy fakul a színe a nap során de még másnap is maradt egy halvány szín a számon,akármennyire próbáltam lemosni vízzel,és sminkelmosóval.


Nem a legszebben kopik,főleg az ajkak szélénél. Tesztelésem során reggel 8-tól délután 2-ig bírta, amíg meg nem ettem egy jó magyaros pörköltet. Többszöri használat után már ajakceruzát használtam alá,így jobban is tetszett a színe.

6 óra használat után.


Az ára miatt is gyorsan landolt a kosaramba 280 Ft 10 %-os Rossmann kuponnal.
Mivel nem hétköznapi szín, és nem volt az üzletben több verzió belőle, vagyis nem elérhető mindenhol, ezért kap 5/4 pontot.

Sz. C.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...