2016. szeptember 27., kedd

For your Beauty – Ecsettisztító a drogériából


Augusztusban a Rossmann saját márkája előrukkolt a képen látható ecsettisztítóval. Nagyon megörültem neki és azonnal meg is vettem. (Természetesen a vásárlást követő héten akciósan már csak 899 Ft volt…)


Azt ugye nem is kell megemlítenem, hogy miért kell kimosni, fertőtleníteni a sminkecseteinket, szivacsainkat?! (Bár a termék csomagolása erre is kitér!)
Így inkább rátérnék a termék elemzésére, és leírtam tapasztalataimat 1 hónapos használat után.
Ha jól láttam jelenleg 2 színben kapható zöldben és rózsaszínben. Amikor én vásároltam csak a rózsaszín volt az üzletben. A külső csomagolását az alábbi kép miatt említeném meg.


Vajon min akadt meg a szemem? Idézem: „Egy profi sminkes tanácsa”. Nem csak egyszerűen „Használati utasítás” vagy „Így használd”. Csak nekem tűnt ez fel?! Ha igen, én jót mosolyogtam rajta. Viszont abszolút szimpatikus, hogy jár magyar felirat és épkézláb magyar használati utasítás a termékhez.

A termékkel kapcsolatos konkrétumok.
Kezdjük a negatív dolgokkal. Nekem a pántja szoros, nem igazán kényelmes. Remélem ez fog még nyúlni használat során, hiszen szilikonos termékről van szó.
Kettes számú negatívum, ami a legnagyobb pozitívum is. A kör alakú lyukak a termék végén. A nagyobb kör kicsi egy kabuki vagy púder ecsethez. Így azt a trükköt találtam ki, hogy először az ecset egyik felét, majd a másikat húzom le.
A 3 felület közül a pici sörtés rész eléggé kemény. Viszonyításként az Ebeline arctisztító korongjához képest. Bár a funkció nem ugyanaz, de előtte én ezt is használtam sminkecset mosására. (Hozzáteszem 2 korongom van, egy archoz, egy az ecsetekhez.)


A negatívumok után következzenek a pozitívumok. Az ecsetmosó felület kellően nagy és a 3 féle felületen minden típusú ecsetet körkörös és oda-vissza húzogató mozdulatokkal meg lehet tisztítani. Jól felhabzik rajta a sampon és kíméletesen lehet az ecseteket mosni rajta.
Mint említettem a legnagyobb pozitívum nekem az ecsetmosó végén lévő „lehúzó körök”, amin a felesleges vizet el lehet távolítani. (Bár mint említettem a méretével nem vagyok megelégedve.)

Összességében jó vétel volt, hiszen a nagyobb márkáknál sokkal drágábban lehet hozzá jutni hasonló termékhez. Nem beszélve a szállítási költséget, ha külföldről rendel az ember lánya.

Ti mit használtok ecsetmosásra, akár eszköz, akár sampon/szappan terén?
A.C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Krémmánia adventi beauty box tartalma

 Mivel is kezdhetném az idei évet, mintsem egy B.Ú.É.K.-kal és egy “adventi kalendárium” bontogatásával. 2023-ban szerettem volna beszerezni...